S-link Şarj Kablosu



Android telefonlar için s-link data ve şarj kablosu.
S-link markanın swapp serisinin sw-c505 model data ve şarj kablosu.

Şarj kablosunu alma nedenim android telefonumun orjinal şarj aleti bozulduğu için başka telefonların şarj aletlerini de kullandım, bazıları şarj etmedi bazıları güzel şarj yaptı. Ama en sonunda iyice telefon kafayı yedi, yani şarj girişi tamamen gitti.

Garantisi devam ettiği için vatan bilgisayardan almıştım, oraya gittim ve şarj girişinin bozuk olduğunu şarj olmadığını servise göndermek istediğimi söyledim. Bakalım kontrol edelim dediler , orijinal şarj aleti ile götürmüştüm, orjinali bozuk diye. Önce başlık ve kabloyu denediler olmadı, sonra başlık bozuk olabilir diye başlığı denediler başlık çalışıyordu, başka kablo ile başlığı denediler çalıştı. Sorun kablo da dediler ve yeni kablo almamı söylediler.

Tavsiye istedim, hangisini alayım diye, s-link i tavsiye ettiler, uzun zaman sıkıntısız kullanırsınız dediler. Aldım ve gerçekten de hiç sıkıntı yaşamadım.

Fiyat olarak çok aşırı pahalı değil , Fiyatı kalitesine göre normal diyebileceğimiz seviyede.

Kablonun boyu 1 metre, 2 amper çıkışı var bu yüzden de hızlı şarj oluyor. Herhangi bir sıkıntı bu zamana kadar yaşamadım, yaşayacağımı da düşünmüyorum.

Bana göre de kablonun kutusunun üzerinde yazdığı gibi hızlı ve güvenli.

10 üzerinden 8 puan veriyoruz.

Tavsiye Ediyoruz.

Bizimki sadece tavsiye karar sizin tabii ki.

Yorumlar